პროექტის სახელწოდება:
,,Festivals in different
seasons’’
პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეები მოიძიებენ საინტერესო და მრავალფეროვან
მასალას ფესტივალების შესახებ წელიწადის სხვადასხვა დროს.
პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეებს უვითარდებათ კვლევა ძიების, ინფორმაციის
მოპოვების და დახარისხების, სოციალური, თანამშრომლობითი და საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევები. უვითარდებათ
ანალიტიკური აზროვნება.
პროექტის მიზნები: მოსწავლეებმა მოიპოვონ მათთვის საინტერესო ინფორმაცია
ფესტივალების შესახებ. გაიმდიდრონ
ლექსიკური მარაგი. ისწავლონ მოპოვებული ინფორმაციის დახარისხება
მთავარ და მეორე ხარისხოვან ინფორმაციად.
მოსწავლეთა ასაკი. 12-13 წელი
ვადები/ხანგრძლივობა 4 დღე
მოსალოდნელი შედეგები რაც შეიძლება შეიქმნას.მოსწავლეები
გაეცნობიან სხვადასხვა ქვეყნის ფესტივალების ისტორიას.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი
რესურსები: კომპიუტერი, ინტერნეტი, საწერკალამი, თაბახის ფურცლები, ფერადი ფანქრები.
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
აქტივობა 1. მოსწავლეები დავყოთ 4 ჯგუფად.თითოეული
ჯგუფი ირჩევს მათთვის საინტერესო ქვეყანას და მოიძიებს ინფორმაციას ფესტივალების და
მათი ტრადიციების
შესახებ.
აქტივობა 2.
მოსწავლეები გადაინაწილებენ სამუშაოს.
აქტივობა 3.
პირველი ჯგუფი ეცნობა ესპანეთში გაზაფხულის ფესტივალს.
აქტივობა 4. მეორე ჯგუფი ეცნობა შოტლანდიურ კულტურას, ტრადიციებს
და მოიპოვებს ინფორმაციას შოტლანდიაში ზაფხულის
ფესტივალის შესახებ.
აქტივობა 5 .მესამე ჯგუფი ეცნობა იაპონიის კულტურას, ტრადიციებს
და მოიძიებს ინფორმაციას იაპონიის ზამთრის
ფესტივალის შესახებ.
აქტივობა 6. მეოთხე ჯგუფი ახარისხებს ინფორმაციას ჩინეთის კულტურის ტრადიციების და ჩინეთის შემოდგომის
ფესტივალის შესახებ. აკეთებს პრეზენტაციას.
აქტივობა.7 შეფასება.
აქტივობები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
აქტიური მუშაობა
|
არის პასიური არ ერთვება მუშაობაში
|
ჩართულია ნაწილობრივ.
|
აქტიურადაა ჩართული.
|
პროექტის შინაარსი.
|
ინფორმაცია არაადეკვატურია.
|
ინფორმაცია არ არის სრულყოფილი.
|
ინფორმაცია სრულყოფილი და ხარისხიანია.
|
პრეზენტაცია
|
პრეზენტაცია უხარისხოა; ვიზუალურად არ არის გაფორმებული.
|
ვიზუალურად გაფორმებულია, მაგრამ უშვებს შეცდომებს.
|
პრეზენტაცია ხარისხიანი და საინტერესოა.
|
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
კავშირი:
უცხ.დ
III. 6.მოსწავლეს
შეუძლია ილუსტრირებული ტექსტების გაგება და მათში ინფორმაციის მოძიება.
უცხ.დ.III.12. მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის სფეროდან.უცხო
და მშობლიური სოციოკულტურული გარემოს ერთმანეთთან
შედარება.
პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): ქეთევან
კრავეიშვილი.
ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა: qetevankraveishvili26@gmail.com
No comments:
Post a Comment